Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Stężyca

Logo - Urząd Gminy Stężyca

Obsada

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Tomasz Busz Stanowisko:Inspektor ds. promocji Gminy i pozyskiwania środków finansowych
Godziny przyjęć:

Godziny pracy: 7:30 - 15:30

pok. nr 13


Obowiązki:

Do podstawowych obowiązków na zajmowanym stanowisku należy:

1.  Monitorowanie możliwości i warunków pozyskiwania finansowych środków
zewnętrznych w tym środków z Unii Europejskiej dla realizacji zadań Gminy oraz
propagowanie tych informacji wśród innych jednostek organizacyjnych.

2. Przygotowywanie zbiorczych projektów montażu finansowego dla projektów strukturalnych w uzgodnieniu z wójtem i skarbnikiem gminy.

3. Opracowywanie wniosków aplikacyjnych do programów pomocowych funduszy strukturalnych.

4. Prowadzenie i kontrola realizowanych projektów w tym nadzór nad rozliczeniem inwestycji z udziałem funduszy strukturalnych.

5. Sporządzenie wymaganej dokumentacji rozliczeniowej w postaci sprawozdań, raportów itp.

6. Podejmowanie zadań związanych z promocją gminy i propagowaniem wiedzy o gminie.

7. Opracowywanie materiałów o gminie w tym przygotowywanie ankiet dot. promowania potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego gminy.

8. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi.

9. Udział w pracach Lokalnej Grupy Działania, do której należy Gmina Stężyca.

10. Nadzór i aktualizacja zamieszczonych informacji na stronach Biuletynu Informacji
Publicznej.

11.    Przygotowywanie materiałów do „Biuletynu Informacyjnego" wydawanego przez
gminę.

12. Nadzór nad informatyzacją Urzędu Gminy i administrowanie infrastrukturą teleinformacyjną Urzędu.

13. Koordynowanie inicjatyw społecznych związanych z realizacją zadań własnych gminy w porozumieniu z GOK.

14. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym tematyką unijną.

15. Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w zakresie sporządzania dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne.

16. Zastępowanie pracownika d/s infrastruktury technicznej w zakresie urlopu lub innej nieobecności.

17. Wykonywanie innych zdań zleconych przez Wójta lub Sekretarza.

Status prawny jako pracownika samorządowego reguluje:

a) ustawa z dnia 22 marca 1996r o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2201r Nr 142 poz. 1593 z pózn.zm)

b) kodeks pracy

c) kodeks postępowania administracyjnego

537 1