Szczegółowe dane komórki
Stanowisko pracy ds. organizacyjnych, wojskowych i obrony cywilnej
Stanowisko pracy ds. społecznych, ewidencji ludności i dowodów osobistych
Stanowisko pracy ds. rolnictwa, leśnictwa, mienia komunalnego i gospodarki gruntami
Stanowisko pracy ds. promocji gminy i pozyskiwania środków finansowych
Pracownicy
pok.: nr 11
Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego działania i funkcjonowania Urzędu Gminy. W szczególności do zadań Sekretarza należy: 1.organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne, 2.zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania biura z obowiązującymi przepisami prawa, 3.opracowywania projektów zmian w Statucie Gminy i Regulaminie Organizacyjnym Urzędu, 4.nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady , 5.organizowanie współdziałań z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy, 6.zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń o charakterze publicznym, 7.nadzorowanie przestrzegania terminowości załatwiania spraw obywateli przez Urząd Gminy, 8.nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie, 9.wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych, 10.prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami, 11.podpisywanie i akceptacja dokumentów księgowych, 12.prowadzenie spraw dotyczących obrony danych osobowych i informacji niejawnych, 13.wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta.