Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
Godziny przyjęć: 7:30 - 15:30, pok. nr 13
Zakres czynności Pana Tomasz Busza zatrudnionego na stanowisku inspektora d/s promocji Gminy i pozyskiwania środków finansowych.
Do podstawowych obowiązków Pana na zajmowanym stanowisku należy:
1. Monitorowanie możliwości i warunków pozyskiwania finansowych środków zewnętrznych w tym środków z Unii Europejskiej dla realizacji zadań Gminy oraz propagowanie tych informacji wśród innych jednostek organizacyjnych.
2. Przygotowywanie zbiorczych projektów montażu finansowego dla projektów strukturalnych w uzgodnieniu z wójtem i skarbnikiem gminy.
3. Opracowywanie wniosków aplikacyjnych do programów pomocowych funduszy strukturalnych.
4. Prowadzenie i kontrola realizowanych projektów w tym nadzór nad rozliczeniem inwestycji z udziałem funduszy strukturalnych.
5. Sporządzenie wymaganej dokumentacji rozliczeniowej w postaci sprawozdań, raportów itp.
6. Podejmowanie zadań związanych z promocją gminy i propagowaniem wiedzy o gminie.
7. Opracowywanie materiałów o gminie w tym przygotowywanie ankiet dot. promowania potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego gminy.
8. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi.
9. Udział w pracach Lokalnej Grupy Działania, do której należy Gmina Stężyca.
10. Nadzór i aktualizacja zamieszczonych informacji na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
11. Przygotowywanie materiałów do „Biuletynu Informacyjnego" wydawanego przez gminę.
12. Nadzór nad informatyzacją Urzędu Gminy i administrowanie infrastrukturą teleinformacyjną Urzędu.
13. Koordynowanie inicjatyw społecznych związanych z realizacją zadań własnych gminy w porozumieniu z GOK.
14. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym tematyką unijną.
15. Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w zakresie sporządzania dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne.
16. Zastępowanie pracownika d/s infrastruktury technicznej w zakresie urlopu lub innej nieobecności.
17. Wykonywanie innych zdań zleconych przez Wójta lub Sekretarza.
Status prawny jako pracownika samorządowego reguluje:
a) ustawa z dnia 22 marca 1996r o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2201r Nr 142 poz. 1593 z pózn.zm)
b) kodeks pracy
c) kodeks postępowania administracyjnego